تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است
سرخط خبرها

مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه‌به‌لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۲۳۶۰۳۸
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه‌به‌لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در ساعت ۸ صبح روز جمعه (هشتم تیرماه ۱۴۰۳) آغاز شد و اکنون بین مردم مشهد و استان خراسان‌رضوی، به‌ویژه جوانان رأی‌اولی، شور و شوق زیادی برای حضور در عرصه تعیین سرنوشت و انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور به چشم می‌خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از حادثه سقوط بالگرد که درپی آن، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در راه خدمت به درجه رفیع شهادت نائل شدند، طبق قانون اساسی در یک بازه پنجاه‌روزه باید کشور آماده برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری شود که تمام اقدامات لازم انجام شد و امروز هشتم تیرماه ۱۴۰۳، در سراسر کشور فرایند اخذ رأی از ساعت ۸ صبح انجام شده است.

گفتنی است که ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در خراسان‌رضوی واجد شرایط رأی‌دادن هستند. در مشهد نیز ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واجد شرایط رأی‌دادن هستند که می‌توانند با حضور در هزار و ۹۲۰ شعبه، رأی خود را به صندوق بیندازند.

۰۰:۰۰ | پایان اخذ رأی و آغاز شمارش آرا در مشهد مقدس

شمارش آرا در شعبه‌هایی که مراجعه‌کننده نداشتند، پس از ساعت ۲۴ آغاز شد.

۲۳:۲۵ | آیا ادارات مشهد فردا (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟

محسن داوری، فرماندار مشهد، جمعه‌شب در ستاد انتخابات شهرستان مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روال کار و فعالیت ادارات برای روز شنبه، نهم تیرماه و روز بعد از انتخابات همانند سایر روزهاست و تصمیم دیگری در این خصوص گرفته نشده است.

۲۲:۲۷ | تعطیلی شعبه‌های روستایی که مراجعه‌کننده ندارند  

امیر فریدنیا، سخنگوی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی، گفت: براساس اعلام وزارت کشور، شعبه‌های روستایی که مراجعه‌کننده ندارند، از ساعت ٢٢:٣٠ می‌توانند شعبه را تعطیل و شمارش را آغاز کنند.

۲۲:۰۱ | امکان تمدید بعد از ساعت ٢۴ وجود ندارد 

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: امکان تمدید بعد از ساعت ٢۴ وجود ندارد.

امیر فریدنیا اظهار کرد: بنابر اعلام وزارت کشور، انتخابات تا ساعت ٢۴ تمدید شد و بعد از این ساعت، شعبات بسته خواهند شد؛ سپس شمارش آرا بلافاصله آغاز می‌شود و تا ظهر فردا نتایج اعلام خواهد شد.

۲۱:۴۵ | انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت ٢۴ تمدید شد 

سیدهادی طباطبایی، معاون سیاسی‌ و انتخابات استانداری خراسان‌رضوی، اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم تا ساعت ٢۴ تمدید شد.

۲۱:۱۲ | اطلاعیه ستاد انتخابات خراسان‌رضوی درباره درصد مشارکت و سایر آمار و ارقام مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری

جمعه ۸ تیر در متن اطلاعیه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی آمده است:

انتشار هرگونه خبر در رابطه با آمار مشارکت، تعداد تعرفه‌های مصرف‌شده، آمار واجدین شرایط، درصد مشارکت و سایر آمار و ارقام مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری؛ به‌جز از طریق اعلام رسمی توسط رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی، فاقد اعتبار است.

۱۹:۵۰ | تمدید زمان اخذ رأی انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت ۲۲

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: زمان اخذ رأی انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

سیدهادی طباطبایی جمعه ۸ تیر اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری به مدت ۲ ساعت تمدید شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی افزود: بنابر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، زمان رأی‌گیری تا ساعت ۲۲ در سراسر کشور تمدید شده است.

۱۸:۵۰ | شهردار مشهد رأی خود را به صندوق انداخت

محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد مقدس، ضمن خداقوت به دست‌اندرکاران شعبه اخذ رأی مسجد پنجتن(ع) در خیابان رودکی، رأی خود را به صندوق انداخت.

۱۸:۱۵ | تمدید زمان اخذ رأی انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت ۲۰

سیدهادی طباطبایی، رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی جمعه ۸ تیر اظهار کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری به مدت ۲ ساعت تمدید شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی افزود: بنابر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، زمان رأی‌گیری تا ساعت ۲۰ در سراسر کشور تمدید شده است.

۱۸:۰۰ | ارسال صندوق سیار جهت اخذ رای کارکنان استانداری خراسان رضوی

۱۷:۳۰ | امیری: تاکنون در خراسان‌رضوی، ۸۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری تنها کارت ملی و شناسنامه قابل‌اعتبار است و تاکنون ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه در استان رأی دادند.

۱۷:۰۰ | حرم مطهر رضوی در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری

۱۶:۲۶ | حال‌وهوای اتاق وضعیت انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد

۱۶:۰۲ اصغری: فرایند انتخابات چند روز قبل از آغاز رأی‌گیری، در مشهد شبیه‌سازی شد

رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: خلاقیتی که استان ما انجام داد و در استان‌های دیگر این فضا وجود نداشت، این بود که چند روز قبل از انتخابات، کل فرایند انتخابات را در مدرسه‌ای شبیه‌سازی کردیم. کلیپ‌های این شبیه‌سازی آماده شده و برای فرمانداران و بخشداران ارسال شد تا برای تک‌تک عوامل اجرایی ارسال شود.

۱۵:۴۷ | بیشترین تخلفات انتخاباتی در مشهد تاکنون شامل چه مواردی بوده است؟

محسن داوری، فرماندار مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر تخلف از سوی نماینده‌های کاندیدا‌ها به ما واصل شده است که ارزیابی کردیم و برخی، تخلف آن‌ها ثابت نشد و برای برخی دیگر ارزیابی صورت گرفته است. عمده تخلفات انتخاباتی در مشهد شامل مخدوش‌کردن بنر تبلیغات نامزدها، تبلیغ به‌نفع یا برعلیه نامزد، بوده است.

۱۵:۴۰ | مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی: برگزاری انتخاباتی باشکوه در تراز جمهوری اسلامی، خواهیم داشت

مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی با حضور در اتاق وضعیت انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد، اظهار کرد: قدردان زحمات و اقدامات هماهنگ و هم‌افزای هیئت اجرایی نظارت و بازرسی هستیم. مثل الگوی اول موفق در مجلس شورای اسلامی، این انتخابات نیز پرشور است. برگزاری انتخابات باشکوه در تراز جمهوری اسلامی فراهم شده است. مزیت رقابتی نظام ما در عرصه جهانی، فراهم‌کردن بستر عادلانه، منصفانه و مردم‌پایه و نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

۱۴:۵۶ | شریعتی: ۲۰ اتوبوس شعبه سیار اخذ رأی در مشهد شدند

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس دارای سیستم سرمایشی، مجهز به میز و صندلی شدند و به عنوان شعب سیار اخذ آرا در حال فعالیت هستند. سازمان اتوبوس‌رانی مشهد با هدف تسهیل تردد مردم در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳، با ۴۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس خدمت‌رسانی ویژه‌ انجام می‌دهد.

۱۴:۴۷ داوری: مشارکت مردم نسبت به گذشته ٢٠ درصد افزایش یافته است

فرماندار مشهد گفت: در حرم مطهر رضوی به دلیل ازدحام جمعیت، صندوق‌های اخذ رأی را افزایش داده و به ٣٨ صندوق رسانده‌ایم. براساس پایش انجام‌شده، مشارکت مردم نسبت به گذشته ٢٠ درصد افزایش یافته است که نشان از مشارکت بالای مردم دارد.

۱۳:۵۰ | چراغ: در تمامی شعب اخذ رأی مشهد، امنیت کامل برقرار است

سرهنگ محمد چراغ، جانشین فرمانده انتظامی مشهد، در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص وضعیت امنیت شعب اخذ رأی اظهار کرد: امروز، مأموریت نیروی انتظامی یک مأموریت ویژه است که در دستورکار نیروی انتظامی قرار گرفته و با تجهیزات لازم، کامل و نیروی انسانی، در تمامی شعب اخذ رأی مستقر هستند و تأمین امنیت شعب اخذ رأی را برعهده دارند.

۱۳:۲۵ | قنبری: هیچ فرد واجد شرایط اخذ رأی نباید از شعبه برگردد

مدیرکل ثبت‌احوال خراسان‌رضوی گفت: قبل از اخذ رأی، باید اعضای هیئت اجرایی به‌ویژه نماینده فرماندار احراز هویت فرد را انجام دهند. به محض اینکه احراز هویت و شناسایی وی انجام شد، می‌توانند با شناسنامه بدون عکس نیز از فرد رأی بگیرند. افرادی که شناسنامه قدیمی یا جلد قرمز دارند و کارت‌ملی هوشمند نگرفته‌اند نیز می‌توانند با شناسنامه قدیمی رأی دهند؛ اما باید شماره ملی خود را همراه داشته باشند که برای این کار می‌توانند به سایر مدارک خود یا مدارک اعضای خانواده مراجعه کنند.

۱۳:۱۵ | استقرار صندوق اخذ رأی در ایستگاه شریعتی متروی مشهد

بهرام نکاحی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص استقرار صندوق اخذ رأی اظهار کرد: با هماهنگی فرمانداری مشهد به‌منظور ترغیب و افزایش مشارکت مردم در انتخابات، صندوق رأی در ایستگاه شریعتی مترو جانمایی شده است.

مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس

۱۳:۰۰ | فریدنیا: افزایشی در تعداد شعب ثابت و سیار در مشهد و استان نداریم

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با بیان اینکه از ابتدای صبح تاکنون (ساعت ۱۳) حدود ۷۰۰ هزار تعرفه در استان مصرف شده است، عنوان کرد: در شعب ثابت و سیار افزایش نداریم؛ زیرا صورت‌جلسه شده است و براساس قانون، نمی‌توان تغییری در تعداد شعب ایجاد کرد.

۱۲:۴۰ | نجات: رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: تاکنون در استان، تخلف انتخاباتی گزارش نشده است

رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی گفت: وظیفه و رسالت بازرسی کنترل جریان انتخابات بر مدار قانون برای صیانت و حفاظت از آرای مردم بوده و سلامت به‌معنای حقیقی به فرمایش رهبر معظم انقلاب رسالت ویژه‌ای است که مجموعه بازرسی انتخابات برعهده دارد. نمایندگان ویژه‌ای به صورت غیرمحسوس بر عملکرد بازرسان ما نظارت می‌کنند. ۲۵ نفر بازرس تعیین شده که از ساعات اولیه به صورت نامحسوس در حال نظارت هستند.

۱۲:۳۵ | صادقی: بیش از ۲۵ درصد شعب اخذ رأی در مشهد متراکم هستند | شعبه حرم مطهر رضوی بیشترین ازدحام را دارد

رئیس کمیته وضعیت و رصد انتخابات مشهد گفت: بیش از ۲۵ درصد شعب اخذ رأی در مشهد پرازدحام هستند. شعبه حرم مطهر رضوی بیشترین ازدحام را دارد؛ البته هنوز به ساعات پیک نرسیدیم و در عصر با خنک‌شدن هوا، آمار بالاتر خواهد رفت.

۱۲:۳۰ | آیت‌الله جعفر سبحانی رأی خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید شیعیان، با حضور پای صندوق رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، رأی خود را در صندوق انداخت و تأکید کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که به تمام معنا متدین باشد و شبانه‌روز کار کرده و مشکلات را حل کند. امیدوارم آقایان موفق و مؤید باشند.

۱۲:۰۰ | داوری: ۳ میلیون تعرفه رأی در شهرستان مشهد توزیع شده است

فرماندار مشهد گفت: برای شهرستان مشهد حدود ۳ میلیون تعرفه پیش‌بینی شده که در شعب توزیع شده است. مشکلی برای تأمین تعرفه موردنیاز شعب وجود ندارد. برخی شعب دچار مشکلات فنی جزئی شدند که پس از چند دقیقه، این اشکال نیز برطرف شد.

۱۱:۵۰ | حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

 علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، در حاشیه فرایند اخذ رأی از جامعه ورزش در محل هیئت ورزش‌های رزمی واقع در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد، اظهار کرد: امروز ورزشکاران استان ما پای کار نظام و انقلاب آمده‌اند و با انتخاب فرد اصلح که باید پیرو شهید رئیسی باشد، به وظیفه خودشان عمل می‌کنند.

۱۱:۴۰ | حضور پرشور پاکبانان مشهدی پای صندوق رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

طبق هماهنگی به‌عمل آمده به منظور رفاه حال پاکبانان و تسهیل در امر مشارکت این قشر در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی، صندوق سیار اخذ رأی در اداره خدمات شهری منطقه‌یک مستقر شد.

مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس

۱۱:۳۰ | قلندرشریف: مدیریت شهری از ابتدا پای کار انتخابات بوده است

شهردار مشهد گفت: همه مدیران استانی در حوزه انتخابات از ابتدا حضور پررنگ داشتند. همچنین مدیریت شهری از ابتدای برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری انتخابات، پای کار بوده است. در مدیریت شهری مشهد در راستای انجام تکالیف قانونی خود، تمام تلاش خود را در زمینه تبلیغات شهری، اکران‌های شهری و برگزاری نشست‌ها معطوف به انتخابات به صورت کاملاً مساوی در اختیار نامزد‌های ریاست‌جمهوری قرار دادیم تا انتخابات پرشور برگزار شود.

۱۱:۲۰ | موحدیان: مشارکت بالای مردم در انتخابات، نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: رأی هر ایرانی در سرنوشت خود و سرنوشت جامعه حائز اهمیت است؛ لذا مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب آن‌ها نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد.

۱۱:۱۵ | قاضی‌زاده‌هاشمی رأی خود را به صندوق انداخت

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی با حضور در صحن کوثر حرم‌ امام‌رضا(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت.

مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس

۱۱:۰۰ | سردار قآانی رأی خود را در مشهد به صندوق انداخت

فرمانده سپاه قدس امروز با حضور در شهر مشهد، رأی خود را به صندوق چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری انداخت.

۱۰:۳۰ | آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای‌کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: یک نمونه از غیرتمندی، همین حماسه حضور مردم در انتخابات است که پایداری و پایمردی ملت پای انقلاب و نظام اسلامی را به اثبات رسانده، خون‌های شهدای دفاع از حرم و دفاع از نظام در عرصه‌های گوناگون را ارزش بخشیده است و عظمت آن را ثابت می‌کند.

۱۰:۰۰ | طباطبایی: میزان مشارکت و اقبال مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری از انتخابات مجلس بیشتر است

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: اقبال بسیار خوبی انجام شده که متفاوت با انتخابات قبلی است. شلوغی شعب اخذ رأی ما نشان از اقبال خوب مردم دارد که امیدواریم این اقبال را در طول انتخابات شاهد باشیم. بیشترین شلوغی را در حرم مطهر رضوی و بعد مساجد قدیمی مانند فقیه‌سبزواری و برخی مناطق همچون حاشیه شهر داشتیم. میزان مشارکت با انتخابات مجلس متفاوت خواهد بود.

۹:۴۵ | حضور عروس‌وداماد مشهدی پای صندوق رأی در حرم مطهر رضوی

۹:۲۰ | حضور استاندار خراسان‌رضوی در مسجد فقیه‌سبزواری در مشهد

مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس

مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس

۹:۰۰ | مسجد فقیه‌سبزواری در مشهد

 

استقرار صندوق اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حسینیه شهدا آرامستان بهشت‌رضا(ع)

 
مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس
 

۸:۳۰ | ۹۸ درصد شعب اخذ رأی خراسان‌رضوی ساعت ۸ صبح جمعه آغاز‌به‌کار کردند

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری رأس ساعت هشت صبح روز جمعه با فعال‌شدن ۹۸ درصد از چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در این استان، آغاز شد.

سیدهادی طباطبایی افزود: چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در این استان مستقر شده که تا دقایقی دیگر رأی‌گیری در سایر شعب نیز آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از مجموع شعب یادشده، سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت، هزار و ۵۹ شعبه سیار و همچنین ۲ هزار و ۸۲۱ شعبه شهری و هزار و ۷۴۶ شعبه ویژه مناطق روستایی است.

۸:۰۰ | آغاز فرایند اخذ رأی در استان با دستور استاندار خراسان‌رضوی

با دستور استاندار خراسان‌رضوی، فرایند رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان آغاز شد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان‌رضوی، دقایقی پیش رأس ساعت ۸ صبح، فرمان شروع اخذ رأی را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صادر کرد.

استاندار خراسان‌رضوی با حضور در اتاق وضعیت ستاد انتخابات استان اظهار کرد: عملیات اخذ رأی در ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی خراسان‌رضوی را آغاز می‌کنیم.

گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس

۸:۰۰ | با دستور فرماندار مشهد، فرایند رأی‌گیری در شعب مختلف مشهد، آغاز شد

 

 

۷:۳۰ | اتاق وضعیت مشهد با حضور فرماندار مشهد آغاز‌به‌کار کرد

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز، در حالی‌که هنوز نیم ساعت تا آغاز فرایند اخذ رأی انتخابات مانده است، عملیات اجرایی اتاق وضعیت کار خود را با حضور فرماندار مشهد آغاز کرد.

اتاق وضعیت از طریق راهبران مستقر در این اتاق با تمامی مناطق انتخاباتی و شعب انتخاباتی آنلاین و مستقیم در ارتباط هستند.

اتاق وضعیت مشهد

گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس

این خبر تکمیل می‌شود...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->